Kategorie

Výrobci

    Cykloasistence - jedině u nás k novému kolu zdarma
    Zdeněk Štybar - 54/11 bikeholiday Mallorca
    Gopay online platební brána
    Nákup na splátky Cofidis iplatba

    Dokumenty ke stažení

    1. Obchodní podmínky

    2. Reklamační řád

    3. Reklamační list

    4. Odstoupení od kupní smlouvy

    5. Žádost o výměnu zboží

    Na koho se obrátit?

    Pokud potřebujete informace ohledně Vaší reklamace nebo informace o jejím uplatnění, kontaktní osobou je:

    Lukáš Bureš

    Tel.: 608 906 345

    E-mail: lukas.bures@kolokram.cz

    Přijetí zboží na reklamaci

    Na reklamaci je přijato kompletní zboží s průvodním dopisem, viz Všeobecné pokyny k podání reklamace.

    Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.kolokram.cz může být uplatněna pouze na adrese provozovny prodávajícího.

    Adresa provozovny pro uplatnění reklamací:

    Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 47114 Kamenický Šenov.

    Kontrola zásilky před vyzvednutím

    Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně kontaktuje prodejce (internetový obchod) o nepřevzetí zásilky. Dále je možné s pracovníkem přepravní služby zásilku prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu, a sepsat s ním o této skutečnosti protokol.

    Jak postupovat při požadavku na uplatnění reklamace?

    V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.

    V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání), a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, kupující zašle reklamované zboží na adresu provozovny s průvodním dopisem s popisem vady.

    Všeobecné pokyny k podání reklamace

    • Reklamované zboží zabalte do pevného obalu, aby nemohlo dojít k poškození během přepravy, a přiložte k němu kopii daňového dokladu nebo jiného dokladu o objednávce (např. email s potvrzením objednávky).
    • Stáhněte si reklamační list na tomto odkazu.
    • Do balíku přiložte vyplněný reklamační list se stručným popisem závady, návrhem na vyřízení reklamace, popř. číslem bankovního účtu.
    • Vše zašlete na adresu provozovny Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 47114 Kamenický Šenov. Nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu.

    Souhlas s platným reklamačním řádem

    Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

     

    Reklamační řád, jakožto i ostatní dokumenty dle legislativy, je zasílán do emailu ve formátu PDF spolu s potvrzením objednávky, popř. je veřejně k dispozici na odkazu výše.