Kategorie

Výrobci


    Zdeněk Štybar - 54/11 bikeholiday Mallorca
    Gopay online platební brána
    Nákup na splátky Cofidis iplatba

    Dokumenty ke stažení

    1. Obchodní podmínky

    2. Reklamační řád

    3. Reklamační list

    4. Odstoupení od kupní smlouvy

    Na koho se obrátit?

    Pokud potřebujete informace ohledně Vaší reklamace nebo informace o jejím uplatnění, kontaktní osobou je:

    Lukáš Bureš

    Tel.: 608 906 345

    E-mail: lukas.bures@kolokram.cz

    Přijetí zboží na reklamaci

    Na reklamaci je přijato kompletní zboží s průvodním dopisem, viz Všeobecné pokyny k podání reklamace.

    Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.kolokram.cz může být uplatněna pouze na adrese provozovny prodávajícího.

    Adresa provozovny pro uplatnění reklamací:

    Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 47114 Kamenický Šenov.

    Kontrola zásilky před vyzvednutím

    Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně kontaktuje prodejce (internetový obchod) o nepřevzetí zásilky. Dále je možné s pracovníkem přepravní služby zásilku prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu, a sepsat s ním o této skutečnosti protokol.

    Jak postupovat při požadavku na uplatnění reklamace?

    V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.

    V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání), a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, kupující zašle reklamované zboží na adresu provozovny s průvodním dopisem s popisem vady.

    Všeobecné pokyny k podání reklamace

    • Reklamované zboží zabalte do pevného obalu, aby nemohlo dojít k poškození během přepravy, a přiložte k němu kopii daňového dokladu nebo jiného dokladu o objednávce (např. email s potvrzením objednávky).
    • Stáhněte si reklamační list na tomto odkazu.
    • Do balíku přiložte vyplněný reklamační list se stručným popisem závady, návrhem na vyřízení reklamace, popř. číslem bankovního účtu.
    • Vše zašlete na adresu provozovny Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 47114 Kamenický Šenov. Nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu.

    Souhlas s platným reklamačním řádem

    Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

     

    Reklamační řád, jakožto i ostatní dokumenty dle legislativy, je zasílán do emailu ve formátu PDF spolu s potvrzením objednávky, popř. je veřejně k dispozici na odkazu výše.