Používáte zastaralý prohlížec Internet Explorer, který pro zobrazovaní našich stránek nepodporujeme. Použijte prosím jiný prohlížeč.
CZK
EUR
Měna:

Reklamační podmínky

 

 

Dokumenty ke stažení

1. Obchodní podmínky

2. Reklamační řád

 


 

Odstoupení od kupní smlouvy

Zboží můžete ze zákona vrátit do 14-ti dnů od data zakoupení bez udání důvodu. Zboží přijímáme pouze v neopotřebeném stavu, v původním a nepoškozeném obalu se všemi cedulkami.

Adresa provozovny pro vrácení zboží:

Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 471 14 Kamenický Šenov

 


 

Výměna zboží

K výměně zboží, prosím, využijte možnost odstoupení od kupní smlouvy a nové zboží si objednejte standardně přes náě e-shop.

 


  

Přijetí zboží na reklamaci

Na reklamaci je přijato kompletní zboží s průvodním dopisem, viz Všeobecné pokyny k odeslání reklamace.

Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.kolokram.cz může být uplatněna pouze na adrese provozovny prodávajícího.

Adresa provozovny pro uplatnění reklamací:

Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 471 14 Kamenický Šenov

 


 

Kontrola zásilky před vyzvednutím

Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena.

V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně kontaktuje prodejce (internetový obchod) o nepřevzetí zásilky. Dále je možné s pracovníkem přepravní služby zásilku prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu, a sepsat s ním o této skutečnosti protokol.

 


 

Postup při uplatnění nároku na reklamaci

V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.

V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání), a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, kupující reklamuje zboží přes náš systém, který jej již navede. 

 


 

Všeobecné pokyny k odeslání reklamace

Reklamované zboží zabalte do pevného obalu, aby nemohlo dojít k poškození během přepravy, a přiložte k němu kopii daňového dokladu nebo jiného dokladu o objednávce (např. email s potvrzením objednávky).

 


 

Souhlas s platným reklamačním řádem

Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

Reklamační řád, jakožto i ostatní dokumenty dle legislativy, je zasílán do emailu ve formátu PDF spolu s potvrzením objednávky, popř. je veřejně k dispozici na odkazu výše.

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies