Soudě podle některých komponentů půjde asi o něco zajímavého...
Nebudete tomu věřit - je skladem!
Jak vždy, snažili jsme se stroj vyladit a potěšit tak srdce i oko fanouškovo.
Hezky se nám potkaly designové prvky jak na rámu, tak na kolech... Jakoby to už od počátku k sobě patřilo...
V tomto případě i ten Sram padne ke stavbě jako prdel na hrnec. Hezky podtrhuje muskulaturu rámu...
Z různých úhlů pohledu se nyní můžete sami přesvědčit, co je na již uvedeném pravda... ;)
Jo, klidně si k tomu i lehněte.
Kdo se ještě rozmýšlí, tak ať se pořádně dívá a vstřebá všechny detaily - možná to do sebe nakonec zapadne jako mozaika a volba bude jasná! ;)
... už tomu přicházíte na chuť?
Díváte se pořádně? Pak vidíte, že ty štráfky jsou na rámu, na kolech i na šaltru - a vždy jen decentně... Tak to má být.
Ta červená je zde jen v názvu - Sram RED. :D
Postavil a nafotil pro vás - KOLOKRÁM.
... o něco méně drátů, o něco více baterií...
Nemusíte pracně zaostřovat na tu kazetu, je jich tam 12.
Tak jo, ještě tedy pro ty nevěřící Tomáše... ;) Spočítejte si sami.
To tam snad ani nemuseli psát - s takovým cajkem si fakt každý musí žít a užít svou jízdu!
Postupně si na ty kotouče zvykáme - a je fakt, že konstruktéři a designéři na tom mají velký podíl.
Trocha toho přiznaného karbonu jen podtrhuje efekt...
U Cipollini se snaží u všech typů vždy do celkové stavby zakomponovat nějaký shodný detail.
I zde se můžete přesvědčit o pravdivosti toho, co jsme zmínili u té zadní... ;)
Ke kolu sedí dokonale, tak ještě aby si rozumělo s vaší zadnicí... ;) ! PROLOGO
Absolutně pevné, poskytují super úchop v každém místě, vypadají suprově, ...