Rámová sada SPECIALIZED S-Works Tarmac SL7 Sand/Red/Gold Chameleon/Satin Gold Foil 2022 56

Rámová sada SPECIALIZED S-Works Tarmac SL7 Sand/Red/Gold Chameleon/Satin Gold Foil 2022 56
Běžná cena s DPH 135 000 Kč 97 090 Kč
Předpokládané datum doručení
E-shop:1 ks9. května 2024
Kamenický Šenov:0 ks13. května 2024
Liberec:1 kszítra
Skladem 1 ks
Popis produktu

Proč byste měli být nuceni volit mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Vstupte na nový Tarmac – nastupte na nejlehčí kolo, které UCI umožňuje. Využili jsme naše nejpokročilejší technologie, od naší knihovny tvarů FreeFoil až po zcela nový rám Rider-First Engineered™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou pryč – zcela nový Tarmac je nejrychlejší závodní kolo všech dob. Jedno kolo, které vládne všem.

Tento S-Works Tarmac Frameset je perfektní plátno pro zahájení vaší vysněné stavby. Sestavte si zcela vlastní kolo snů a připravte se na rychlou jízdu.

  • „Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac, který je nejrychlejší, jaký jsme testovali – o 45 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6 (postaven s řídítky Aerofly II, prodávají se samostatně). Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 800 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti.
  • V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.
  • Nový Tarmac staví na poznatcích z Venge a využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se s novým Tarmacem snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.

RÁM
S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

VIDLICE
S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

PŘEDSTAVEC
Tarmac integrated stem, 6-degree

SEDLOVKA
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset

OBJÍMKA SEDLOVKY
Tarmac integrated wedge

Základní informace
ZnačkaSPECIALIZED