Snížení nárazů na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci
Nejaerodynamičtější design díky tvarům Free Foil a sníženým sedlovým vzpěrám
Průchodnost plášťů až 38c/40mm pro lepší trakci na různých površích
Jezdec sedí "V" kole, nikoli "NA" kole, což snižuje tlak na ruce, paže a ramena
Vylepšený tlumič umístěný mezi představcem a hlavovou trubkou, poskytující 20 mm hladkého zdvihu. Je lépe laditelný, nastavitelný a odolnější než předchozí verze, zajišťující stabilitu řídítek a lepší kontrolu nad kolem.
Kombinace konstrukce se sníženou objímkou a Pavé sedlovky, která kontroluje průhyb a zajišťuje optimální vertikální poddajnost. Společně s tuhým zadním trojúhelníkem poskytuje plynulou jízdu bez ztráty účinnosti.
Knihovna aerodynamických tvarů použitých pro optimalizaci rámu, což vede k nejlepší aerodynamice v historii modelu Roubaix.
Prémiová karbonová směs používaná při výrobě rámu, která umožňuje dosáhnout extrémně nízké hmotnosti při zachování vysoké pevnosti a tuhosti.
Roubaix SL8 je nejnovější evolucí v kategorii vytrvalostních silničních kol, kterou Specialized vytvořil před dvaceti lety. Tento model kombinuje vysokou ergonomii s vysokým výkonem, což z něj dělá ideální volbu pro cyklisty hledající komfort na dlouhých vyjížďkách bez kompromisů v rychlosti.
Kolo se vyznačuje inovativním designem s důrazem na aerodynamiku a funkčnost. Snížené sedlové vzpěry a aerodynamické tvary Free Foil přispívají k celkové efektivitě jízdy. Roubaix SL8 navazuje na úspěch modelu Aethos, který je považován za nejlehčí sériově vyráběný rám na světě.
Roubaix SL8 je navrženo pro širokou škálu jízdních podmínek. Jeho schopnosti sahají od hladkých silnic až po lehký štěrk, což z něj dělá všestranného společníka pro různé typy vyjížděk. Kolo je optimalizováno pro:
Přestože Roubaix SL8 nabízí pokročilé technologie, základní údržba zůstává klíčová pro dlouhodobý výkon. Pravidelná kontrola a servis systému Future Shock 3.0 a sedlovky Pavé zajistí optimální funkčnost tlumicích prvků. Doporučuje se také pravidelná kontrola aerodynamických prvků rámu pro zachování maximální efektivity.
Velikost kola | Výška jezdce (CM) |
---|---|
44 cm | 142 - 152 |
49 cm | 155 - 163 |
52 cm | 163 - 170 |
54 cm | 170 - 178 |
56 cm | 175 - 180 |
58 cm | 180 - 188 |
61 cm | 188 - 196 |
64 cm | 196 - 205 |
Kategorie | Jízdní kola |
Materiál Silniční kola | karbonový rám |
Pohlaví | pánské (unisex) |
Velikost Silniční kola | 44 cm |
Značka | SPECIALIZED |
Barva hlavní | zelená |
Před dvaceti lety jsme vytvořili kategorii vytrvalostních silničních kol a dokázali, že vysoká ergonomie znamená vysoký výkon. Dnes je nový model Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou jistotu.
PODDAJNOST: Future Shock 3.0 je hvězdou show, lépe laditelný, nastavitelný a odolný než kdy předtím. Nyní, bez ohledu na polohu na kole, každý jezdec zažije 20 mm hladkého zdvihu mezi představcem a hlavovou trubkou bez zadrhávání. Future Shock pomáhá udržet vaše ruce a řídítka stabilní pro hladší jízdu s větší kontrolou, abyste zůstali rychlí, v bezpečí a sebevědomí.
Naše konstrukce se sníženou objímkou odhaluje více sedlovky a zvyšuje tak její průhyb, ale "více" neznamená jednoduše lépe. Sedlovka Pavé kontroluje průhyb a zajišťuje optimální vertikální poddajnost. Společně vytvářejí technologii AfterShock a ve spojení s tuhým zadním trojúhelníkem modelu Roubaix zajišťují plynulou jízdu bez ztráty účinnosti.
Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky tlumiči Future Shock 3.0 se kolo rychle pohybuje po nerovnostech, přitom hmotnost jezdce zůstává stabilní a udržuje hybnost v nerovném terénu. Typické vidlice se při nárazu vychýlí dozadu, což způsobí měřitelnou ztrátu rychlosti. Je to vědecký fakt, plynulejší je skutečně rychlejší.
SCHOPNOST: Kolo Roubaix je průkopníkem v geometrii pro vytrvalostní jízdu, takže jezdíte "V" kole, nikoli "NA" kole, abyste snížili tlak na ruce, paže a ramena a získali schopnost a jistotu na jakékoliv silnici. Zároveň je kolo připraveno na to, aby se na plný plyn rozjelo do zatáček horských sjezdů.
S průchodností pláště až 38c/40mm poskytuje tento vytrvalostní silniční stroj lepší trakci než kdy dříve na nerovných silnicích a dokonce i na lehkém štěrku. Díky lehkým a super účinným pneumatikám Specialized nemá tento extra objem a trakci žádné nevýhody.
Roubaix inspiruje k opravdu VELKÝM dnům na kole, takže jsme mu dali k dispozici všechny úchyty, které by vaše dobrodružství mohla potřebovat - tři úchyty na láhev, úchyty na horní rámovou trubku, a dokonce je připraven i na blatníky. Tak se do toho pusťte a vezměte si to všechno s sebou na vyjížďku.
VÝKON: Nové Roubaix SL8 je naše dosud nejaerodynamičtější díky novým aerodynamickým tvarům z naší knihovny tvarů Free Foil a sníženým sedlovým vzpěrám. S hmotností pouhých 825 gramů je rám o 50 gramů lehčí a využívá zkušeností z Aethosu – nejlehčího sériově vyráběného rámu na světě – a naší prémiové karbonové směsi Fact 12r. Nic ve své třídě není rychlejší nebo lehčí než Roubaix.
Technické specifikace:
RÁM
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
Future Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM APEX AXS
ZADNÍ BRZDA
SRAM APEX AXS
ŘAZENÍ
SRAM APEX eTAP AXS, hydraulic disc
PŘEHAZOVAČKA
SRAM APEX XPLR eTAP AXS, 12-speed
KAZETA
SRAM APEX, PG 1231 XPLR, 11-44T
ŘETĚZ
SRAM CN APEX D1 12S 114LI
KLIKY
SRAM APEX AXS, Wide 12-speed
PŘEVODNÍKY
42T
STŘED
SRAM DUB BSA
PŘEDNÍ KOLO
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
ZADNÍ KOLO
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
S-Works Mondo 2BR, 700x32c
ZADNÍ PLÁŠŤ
S-Works Mondo 2BR, 700x32c
DUŠE
700x28/38mm, 48mm Presta valve
SEDLO
Body Geometry Power Sport, steel rails
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
PŘEDSTAVEC
Future Stem Comp
ŘÍDÍTKA
Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole
GRIPY
HANDLE BAR TAPE, SUPACAZ, BT-601OE, W/EXTRA TAPE(L:9CM) SUPER STICKY KUSH CLASSIC, PU LEATHER, , BLK
SEDLOVKA
S-Works Pave Seat post
OBJÍMKA
Hidden drop clamp
PEDÁLY
PEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZED
HMOTNOST
221995
HMOTNOST A VELIKOST
56
*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.