Zadej kód VEJCE10 a sleva 10 % na nezlevněné zboží je tvoje.
O 16,6 sekundy rychlejší na 40 km tratích
Více aerodynamické než model Venge
Rám s hmotností pouhých 685 gramů
O 33 % vyšší poměr tuhosti k hmotnosti oproti modelu SL7
Osvědčená geometrie Tarmacu vhodná pro různé styly jízdy
Nový přední kužel optimalizovaný pro maximální aerodynamickou výhodu. Posouvá sloupek vidlice v hlavové trubce dozadu, což umožňuje ostřejší náběžnou hranu hlavové trubky a snižuje odpor vzduchu.
Konstrukční přístup zajišťující, že každý jezdec bez ohledu na velikost rámu získá stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. Optimalizuje tuhost a poddajnost pro každou velikost rámu zvlášť.
Koncept designu kola, který se zaměřuje na individuální potřeby jezdce bez ohledu na pohlaví. Odmítá tradiční rozdělení na mužská a ženská kola a nabízí univerzální řešení pro všechny cyklisty.
Tarmac SL8 je osmou generací této legendární řady závodních kol. Více než dvacet let vývoje vedlo k vytvoření kola, které nastavuje nové standardy v rychlosti a výkonu.
Tarmac SL8 kombinuje čisté linie s funkčním designem zaměřeným na aerodynamiku. Kolo využívá nejnovější pravidla UCI pro optimalizaci tvaru rámu a komponentů.
Model S-Works Tarmac SL8 je vybaven špičkovými komponenty:
Vzhledem k vysoké úrovni technologií použitých v Tarmac SL8 se doporučuje pravidelná údržba u autorizovaného servisu Specialized pro zajištění optimálního výkonu a životnosti kola.
Kategorie | Jízdní kola |
Materiál Silniční kola | karbonový rám |
Pohlaví | pánské (unisex) |
Velikost Silniční kola | 49 cm |
Značka | SPECIALIZED |
To nejlepší, co můžete mít. Vybavení, na kterém jezdí vrcholoví jezdci. Maximální spolehlivost, funkčnost a nízká váha. S náležitou péčí vyniknou všechny jeho přednosti, a vám tak nebude stát nic v cestě. Nejlepší parťák všech vašich ambicí a sportovních výzev.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Váha
6,66
Odpružení
Vidlice
S-Works FACT 12r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Přední brzda
NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Zadní brzda
NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Kola
Velikost kol
700C
Výplet
DT Swiss Aerolite
Pláště
S-works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
Kola
Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth (front), 60mm depth (rear), Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, DT Swiss Aerolite spokes
Pohon
Řazení
NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Přehazovačka
NEW SRAM RED AXS, 12-speed
Přesmykač
NEW SRAM RED AXS, braze-on
Kliky
NEW SRAM RED AXS Power Meter
Kazeta
NEW SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t
Řetěz
NEW SRAM RED 12-speed
Převodníky
48/35
Převody
12-speed
Ostatní komponenty
Gripy
Supacaz Super Sticky Kush
Řídítka
Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Sedlo
S-Works Power with Mirror
Sedlovka
S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
Představec
Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy?
Samotná aerodynamika nebo nízká hmotnost závody nevyhrávají - důležitá je rychlost. Dosažení této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Díky simulacím závodů s využitím reálných dat náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na tratích, na kterých záleží - o 16,6 sekundy rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán - San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání Tourmalet.
• AERO VE VŠEM: Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer. Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu. S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce?
• MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO: Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimum UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*. Díky schopnosti učinit z nízké hmotnosti nejvyšší prioritu, byly v oblasti spodní trubky, sedlové trubky a zadní části kola použity poznatky z modelu Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že se další karbonové vrstvy tuhosti stávají zbytečnými.
• PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ: Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol. Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný. Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba.
• BYOND GENDER: Mezi dvěma cyklisty - muži může být větší rozdíl než mezi mužem a ženou. Samotné pohlaví neposkytuje zdaleka dostatek dat pro specializaci, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol je svévolné a zastaralé. Každý jezdec může získat výhodu další úrovně Tarmac SL8. Nehledáme rozdíly, kde nejsou.
• Kolo S-Works Tarmac SL8 je vybaveno jen těmi nejlepšími komponenty. Kompletní sada SRAM RED AXS s měřičem výkonu - nejlehčí elektronická sada na světě - a bezdušová kola Roval Rapide CLX II jsou dokonalým doplňkem nejrychlejšího rámu na světě. Všechny modely S-Works Tarmac SL8 se dodávají s kokpitem Roval Rapide pro úsporu hmotnosti a pro co nejrychlejší výkon.
RÁM
S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
S-Works FACT 12r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
ŘÍDÍTKA
Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
PŘEDSTAVEC
Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
SEDLO
S-Works Power with Mirror
SEDLOVKA
S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
OBJÍMKA
Tarmac Integrated Wedge
ZADNÍ BRZDA
NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
PŘEDNÍ BRZDA
NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
ŘAZENÍ
NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
PŘESMYKAČ
NEW SRAM RED AXS, braze-on
PŘEHAZOVAČKA
NEW SRAM RED AXS, 12-speed
KAZETA
NEW SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t
KLIKY
NEW SRAM RED AXS Power Meter
PŘEVODNÍKY
48/35
STŘED
SRAM DUB BSA 68
ŘETĚZ
NEW SRAM RED 12-speed
PŘEDNÍ KOLO
Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
ZADNÍ KOLO
Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
S-works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ
S-works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
DUŠE
Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve
HMOTNOST
6.66 kg