4. Odstoupení od kupní smlouvy
Pokud potřebujete informace ohledně Vaší reklamace nebo informace o jejím uplatnění, kontaktní osobou je:
Lukáš Bureš
Tel.: 608 906 345
E-mail: lukas.bures@kolokram.cz
Na reklamaci je přijato kompletní zboží s průvodním dopisem, viz Všeobecné pokyny k podání reklamace.
Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.kolokram.cz může být uplatněna pouze na adrese provozovny prodávajícího.
Adresa provozovny pro uplatnění reklamací:
Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 47114 Kamenický Šenov.
Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně kontaktuje prodejce (internetový obchod) o nepřevzetí zásilky. Dále je možné s pracovníkem přepravní služby zásilku prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu, a sepsat s ním o této skutečnosti protokol.
V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.
V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání), a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, kupující zašle reklamované zboží na adresu provozovny s průvodním dopisem s popisem vady.
Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.
Reklamační řád, jakožto i ostatní dokumenty dle legislativy, je zasílán do emailu ve formátu PDF spolu s potvrzením objednávky, popř. je veřejně k dispozici na odkazu výše.