Značka | NITEFIGHTER |
Vítanou změnou oproti jednočipovým svítilnám je široký kužel svitu, který zajišťuje dobrou viditelnost do stran. Čočky svítilny jsou z tvrzeného skla s antireflexní úpravou.
Svou váhou 93g (bez baterie) je jednou z nejlehčích svítilen s takovým výkonem na trhu. Praktický je 3-stupňový indikátor stavu baterie a automatický úsporný režim při nízkém stavu baterie.
Svítilna je voděodolná ve standardu IPX-6 a izolované je taktéž propojení kabelu s akumulátorem, akumulátor je umístěn ve voděodolném silikonovém pouzdře. Bateriové články jsou dodávány světoznámým výrobcem kvalitních akumulátorů značky BAK® (dodavatel baterií např.pro Dell, Lenovo, Magicshine a další). SolarStorm® X2 nabízí 4 režimy provozu - vysoký/střední/nízký/skrytý mód stroboskop (aktivovaný přidržením tlačítka režimů).
Ve všech režimech svítí vždy oba čipy. 8.4V Li-ion akumulátor (obsahem balení) zajišťuje výdrž** 2h 10min na nejvyšší výkon, 4,5 hodin na střední a 7 hodin na nejnižší režim. Výdrž se dá prodloužit náhradním battery packem – k dostání jako příslušenství. Režim HIGH poskytuje nadstandardní světelný výkon a je vhodný např. při průjezdech těžším nebo nepřehledným terénem. V ostatních případech a pro běžný silniční provoz plně postačuje střední a nízký režim.
Hodnota světelného toku na režim high dosahuje až 1300* lumen, pro srovnání je to téměř stejný výkon jako světelný tok z jednoho xenon reflektoru v automobilu ! Vestavěná elektronika kontroluje teplotu těla svítilny a při překročení limitních hodnot automaticky reguluje výkon. Hluboké žebrování těla svítilny zajišťuje při jízdě dostatečné chlazení.
Obsahem balení jsou k variabilní gumové úchyty, které zajistí jednoduchou a rychlou instalaci na různé průměry řídítek. Jako volitelné příslušenství lze dokoupit držák na cyklistickou přilbu, nebo popruh na hlavu, kterým proměníte svítilnu během okamžiku v plnohodnotnou čelovku (oba produkty viz. kategorie doplňky/ostatní). Technické parametry:
Neutral White verze: speciální modifikovaná verze svítilny s neutrálním (teplejším) odstínem světla 4500K. Oproti klasickému studenému je teplejší odstín přirozenější pro oči, má přesnější barevné podání překážek a terénu, zlepšuje reakce a orientaci cyklisty.