Používáte zastaralý prohlížec Internet Explorer, který pro zobrazovaní našich stránek nepodporujeme. Použijte prosím jiný prohlížeč.
CZK
EUR
Měna:

Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro Ultegra Di2 Gloss Green Metallic/White 2024 49

Doprava zdarma
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 01
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 01
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 02
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 03
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 04
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 05
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 06
Kód94924-1249VýrobceSPECIALIZED
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy?
Předpokládané datum doručení
E-shop:0 ksna dotaz
Kamenický Šenov:0 ksna dotaz
Liberec:0 ksna dotaz
Není skladem
Velikost
44 cmSkladem u dodavatele
49 cmNení skladem
52 cmNení skladem
54 cmNení skladem
56 cmNení skladem
58 cmNení skladem
61 cmNení skladem
Hlídací pesTisknoutPřidat k oblíbeným
215 000 Kč
Popis produktu

Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy?

Samotná aerodynamika nebo nízká hmotnost závody nevyhrávají - důležitá je rychlost. Dosažení této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Díky simulacím závodů s využitím reálných dat náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na tratích, na kterých záleží - o 16,6 sekundy rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán - San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání Tourmalet.

AERO VE VŠEM

  • Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeaerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer.
  • Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu.
  • S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce?

MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO

  • Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimu UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*.

PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ

  • Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol.
  • Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný.
  • Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba.

BEYOND GENDER

  • Mezi dvěma cyklisty - muži může být větší rozdíl než mezi mužem a ženou. Samotné pohlaví neposkytuje zdaleka dostatek dat pro specializaci, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol je překonané a zastaralé. Každý jezdec může získat výhodu další úrovně Tarmac SL8. Nehledáme rozdíly tam, kde nejsou.

PRVOTŘÍDNÍ KOMPONENTY

  • Tarmac SL8 Pro nabízí výjimečný výkon díky kompletní sadě Shimano Ultegra řady 8100 Di2 s měřičem výkonu, bezdušovým kolům Roval Rapide CL II a řídítkům Roval Rapide s představcem SL7. Jste připraveni závodit hned po vybalení z krabice.

Specifikace:

Váha kola

7.16 kg (15 lb, 12.6 oz) - váženo ve velikosti 56

Kokpit

SEDLO
Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails

ŘÍDÍTKA
Roval Rapide Handlebar, carbon

PŘEDSTAVEC
Tarmac integrated stem, 6-degree

SEDLOVKA
S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset

OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush

OBJÍMKA
Tarmac integrated wedge

Odpružení

VIDLICE
FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Rámová sada

RÁM
Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Zapletená kola a pláště

DUŠE
Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve

PŘEDNÍ KOLO
Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth

ZADNÍ KOLO
Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth

PŘEDNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm

ZADNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm

Pohon

STŘED
Shimano Threaded BSA

PŘEHAZOVAČKA
Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed

ŘETĚZ
Shimano Ultegra, 12-speed

KLIKY
Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter

KAZETA
Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t

PŘESMYKAČ
Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on

ŘAZENÍ
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

PŘEVODNÍKY
52/36T

Brzdy

PŘEDNÍ BRZDA
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

ZADNÍ BRZDA
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

Základní informace
Materiálkarbonový rám
Pohlavípánské (unisex)
Velikost49 cm
ZnačkaSPECIALIZED
Skvělá volba na výkonnostní sport
Rám: Karbon

Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.

Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!

Občasné ježdění
Profi úroveň
Výkonnostní sport
Výška postavy (cm)
440mm
490mm
520mm
540mm
560mm
610mm
580mm
142153
155164
168178
179185
185193
188203
193202
Každý výrobce značí velikost rámu jinak, proto je vždy třeba řídit se svojí výškou. Pokud jste na pomezí dvou velikostí, zeptejte se nás, rádi vám poradíme.
Rám
Karbon
arrow-long-grayNižší hmotnost
arrow-long-grayLépe tlumí nárazy
arrow-long-grayPružný
arrow-long-grayVětší jistota ve velké rychlosti
Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Rám
Karbon
arrow-long-grayNižší hmotnost
arrow-long-grayLépe tlumí nárazy
arrow-long-grayPružný
arrow-long-grayVětší jistota ve velké rychlosti
Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Váha
7,2 kg
Váha
7,2 kg
Geometrie
Unisex
Univerzální kola pro pány i dámy
Geometrie
Unisex
Univerzální kola pro pány i dámy
Velikost kol
700C
Velikost kol
700C
Brzdy
Hydraulické kotoučové
arrow-long-grayVysoce účinné – brzdí snadno a hned
arrow-long-grayS pravidelným servisem budou sloužit skvěle
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Výkonnostní sport
Výkonnostní sport
Brzdy
Hydraulické kotoučové
arrow-long-grayVysoce účinné – brzdí snadno a hned
arrow-long-grayS pravidelným servisem budou sloužit skvěle
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Výkonnostní sport
Řazení
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Výkonnostní sport
Výkonnostní sport
Řazení
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Výkonnostní sport
Přehazovačka
Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
Výkonnostní sport
Výkonnostní sport
Přehazovačka
Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
Výkonnostní sport
Přesmykač
Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
Výkonnostní sport
Výkonnostní sport
Přesmykač
Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
Výkonnostní sport
Kliky
Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter
Kliky
Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter

Všechny komponenty

Rám

Materiál rámu

Karbon

Rám

Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Váha

7,2

Geometrie

Unisex

Odpružení

Vidlice

FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Brzdy

Typ brzd

Hydraulické kotoučové

Brzdy

Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

Kola

Velikost kol

700C

Pláště

S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm

Kola

Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth

Pohon

Řazení

Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

Přehazovačka

Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed

Přesmykač

Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on

Kliky

Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter

Kazeta

Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t

Řetěz

Shimano Ultegra, 12-speed

Převodníky

52/36T

Ostatní komponenty

Gripy

Supacaz Super Sticky Kush

Řídítka

Roval Rapide Handlebar, carbon

Sedlo

Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails

Sedlovka

S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset

Představec

Tarmac integrated stem, 6-degree

Zobrazit
Specialized
Specialized je velký americký výrobce kol, který pokrývá svojí nabídkou kompletně všechny kategorie. Vždy se snaží držet svá kola na nejvyšší úrovni a neunikne mu žádný technologický trend.
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 01Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 01
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 02Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 02
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 03Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 03
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 04Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 04
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 05Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 05
Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 06Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Pine Green Metallic/White 2024 06
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvku
Zeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvku
Přidat reakci
PopisObrázkyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies