Právě probíhající akce: Při nákupu nad 1.500,- Kč doprava zdarma!
CZK
EUR
Měna:

Reklamační podmínky

 

Dokumenty ke stažení

1. Obchodní podmínky

2. Reklamační řád

3. Reklamační list

4. Odstoupení od kupní smlouvy

5. Žádost o výměnu zboží

 


 

Na koho se obrátit?

Pokud potřebujete informace ohledně Vaší reklamace nebo informace o jejím uplatnění, kontaktní osobou je:

Odpovědná osoba: Lukáš Bureš
Telefon: 608 906 345
E-mail: lukas.bures@kolokram.cz

 


 

Přijetí zboží na reklamaci

Na reklamaci je přijato kompletní zboží s průvodním dopisem, viz Všeobecné pokyny k odeslání reklamace.

Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.kolokram.cz může být uplatněna pouze na adrese provozovny prodávajícího.

Adresa provozovny pro uplatnění reklamací:

Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 471 14 Kamenický Šenov

 


 

Kontrola zásilky před vyzvednutím

Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena.

V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně kontaktuje prodejce (internetový obchod) o nepřevzetí zásilky. Dále je možné s pracovníkem přepravní služby zásilku prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu, a sepsat s ním o této skutečnosti protokol.

 


 

Postup při uplatnění nároku na reklamaci

V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.

V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání), a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, kupující zašle reklamované zboží na adresu provozovny s průvodním dopisem s popisem vady.

 


 

Všeobecné pokyny k odeslání reklamace

Reklamované zboží zabalte do pevného obalu, aby nemohlo dojít k poškození během přepravy, a přiložte k němu kopii daňového dokladu nebo jiného dokladu o objednávce (např. email s potvrzením objednávky).

Stáhněte si reklamační list na tomto odkazu.

Do balíku přiložte vyplněný reklamační list se stručným popisem závady, návrhem na vyřízení reklamace, popř. číslem bankovního účtu.

Vše zašlete na adresu provozovny Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 47114 Kamenický Šenov. Nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu.

 


 

Souhlas s platným reklamačním řádem

Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

Reklamační řád, jakožto i ostatní dokumenty dle legislativy, je zasílán do emailu ve formátu PDF spolu s potvrzením objednávky, popř. je veřejně k dispozici na odkazu výše.