Reklamační podmínky
Dokumenty ke stažení
Odstoupení od kupní smlouvy
Zboží můžete ze zákona vrátit do 14-ti dnů od data zakoupení bez udání důvodu. Zboží přijímáme pouze v neopotřebeném stavu, v původním a nepoškozeném obalu se všemi cedulkami.
Adresa provozovny pro vrácení zboží:
Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 471 14 Kamenický Šenov
Výměna zboží
K výměně zboží, prosím, využijte možnost odstoupení od kupní smlouvy a nové zboží si objednejte standardně přes náě e-shop.
Přijetí zboží na reklamaci
Na reklamaci je přijato kompletní zboží s průvodním dopisem, viz Všeobecné pokyny k odeslání reklamace.
Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.kolokram.cz může být uplatněna pouze na adrese provozovny prodávajícího.
Adresa provozovny pro uplatnění reklamací:
Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 471 14 Kamenický Šenov
Kontrola zásilky před vyzvednutím
Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena.
V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně kontaktuje prodejce (internetový obchod) o nepřevzetí zásilky. Dále je možné s pracovníkem přepravní služby zásilku prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu, a sepsat s ním o této skutečnosti protokol.
Postup při uplatnění nároku na reklamaci
V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.
V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání), a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, kupující reklamuje zboží přes náš systém, který jej již navede.
Všeobecné pokyny k odeslání reklamace
Reklamované zboží zabalte do pevného obalu, aby nemohlo dojít k poškození během přepravy, a přiložte k němu kopii daňového dokladu nebo jiného dokladu o objednávce (např. email s potvrzením objednávky).
Souhlas s platným reklamačním řádem
Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.
Reklamační řád, jakožto i ostatní dokumenty dle legislativy, je zasílán do emailu ve formátu PDF spolu s potvrzením objednávky, popř. je veřejně k dispozici na odkazu výše.