Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádných pochyb – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste pro svůj nový Tarmac plánovali, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů – PR, KOM nebo nejvyšší stupně vítězů. Jedno kolo, které bude vládnout všem.
Tento nový Tarmac s kompletní elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2, která zajistí ostré a rychlé řazení, a pláštěmi S-Works Turbo 700x26 mm, které vás udrží v pohybu, poskytuje výkon za přijatelnější cenu.
„Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac Expert, který je rychlejší než dříve – o 33 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo kvalitní jízdní vlastnosti.
V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.
Na základě poznatků z Venge využívá nový Tarmac jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se na novém Tarmacu snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.
RÁM
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
ŘÍDÍTKA
Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
PŘEDSTAVEC
Tarmac integrated stem, 6-degree
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
SEDLOVKA
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
OBJÍMKA SEDLOVKY
Tarmac integrated wedge
ZADNÍ BRZDA
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
ŘADÍCÍ PÁČKY
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
PŘEHAZOVAČKA
Shimano Ultegra R8150, braze-on
PŘESMYKAČ
Shimano Ultegra R8150, 12-speed
KAZETA
Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
Shimano Ultegra R8100
PŘEVODNÍKY
52/36T
STŘED
Shimano Threaded BSA BB
ŘETĚZ
Shimano Ultegra, 12-speed
PŘEDNÍ KOLO
Roval C38, 21mm internal width carbon rim
ZADNÍ KOLO
Roval C38, 21mm internal width carbon rim
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
SEDLO
Body Geometry Power Expert, titanium rails
DUŠE
Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
Značka | SPECIALIZED |
Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Geometrie
Unisex
Odpružení
Vidlice
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
Kola
Velikost kol
700C
Pláště
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Kola
Roval C38, 21mm internal width carbon rim
Pohon
Řazení
Di2 Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
Přehazovačka
Di2 Shimano Ultegra R8150, 12-speed
Přesmykač
Di2 Shimano Ultegra R8150, braze-on
Kliky
Shimano Ultegra R8100
Kazeta
Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
Řetěz
Shimano Ultegra, 12-speed
Převodníky
52/36T
Ostatní komponenty
Gripy
Supacaz Super Sticky Kush
Řídítka
Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
Sedlo
Body Geometry Power Expert, titanium rails
Sedlovka
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Představec
Tarmac integrated stem, 6-degree